Holiday with result PT3

 photo salam_zps7f81b1cd.png
   OMG! sumpah nervous gila nak ambil result isnin depan (14 Disember 2015) hahahaha actually dah tau dah pun keputusannya tapi taknaklah share sini tunggu isnin nanti aku tangkap gambar slip pt3,upload kat blog.Btw,for me..result aku taklah teruk sangat.Aku dah 
cukup bangga dalam family ni aku dapat A banyak tu.. hehe 


   Stressnyalah.!!. sakit je hati ni tengok kawan lain punye result lagi baik.Cemburu ngan diorang,tapi apa kan daya redha jela bersyukur je mampu right?Cuti ni duduk rumah je bosan..nak hang ngan kawan gak ..silap nak hang ngan "BESTIE" cause yang lain tu lupa kawan.Boleh je upload gambar kat wechat lah insta lah pegi sana sini tak mengajak..kawan apa camtu? (im about to cry) hurm..

(So,that was "bestie" yang tak akan meninggalkan dan ditinggalkan)
(nash/me/deen )


   Aku dahlah senang je nak anggap sesetengah orang ni sebagai sahabat.Rapat sekejap ngan someone aku dah anggap camtu,entah-entah diorang pun tak anggap aku sahabat diorang.Sesetengah orang ni senang nak lupa kawan.And at the end aku yang merana..


   So that's all lah. BYE !



  
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks sebab sudi baca entri misha.Dipersilakan komen :)