Jalan Kat Kuala Selangor dengan Kawan

 photo salam_zps7f81b1cd.png

     Hai semua,hari ni misha nak ceritakan kat korang waktu misha dengan kawan-kawan pergi jalan-jalan.Mula-mula misha dengan kawan-kawan pergi,kedai buku.Misha beli satu novel..

tajuknya pilihan kedua..nampak macam best..lagi pun murah,RM 8.00 je..Kawan misha beli lagi satu,jenis yang sama,jadi nanti kitorang nak tukar-tukar baca.^^

Lepastu kitorang makan kat KFC.Jom temgok gambar..hihi



misha

Ni,kawan misha,linda dengan najihah,ada lagi seorang tapi lupa nak tangkap gambar.

ni gambar misha dengan kembar misha,nasha

Dah alang-alang makan kat situ,kitorang main kejap kat tempat game.like a kid ..♡♥♡ hahah

Masuk Tesco jap,beli cokelat..beli kitkat,cadbury,and cokelat lain.Misha beli ni perias kuku..alah yang ada step-step dia tu..RM 4.90 kat Tesco..takdelah mahal sangat.

Nasha,beli beg sekolah cute gile..ada telinga arnab..haha jelly..



Itu saja dari misha,babai..♡♥









4 ulasan:

  1. betul2 jejalan tu. btw, sis pun duk dekat2 dgn kuala selangor. Kat jeram.

    BalasPadam
  2. eehhh...gamba she pon Ade sekali....hihihihi...

    BalasPadam

Thanks sebab sudi baca entri misha.Dipersilakan komen :)