Pening,habis!

    ASSALAMUALAIKUM!                                                                                     21/3/2013                                                                                           

  Hari ini saya tak sekolah sebab pening.Malam tadi pening sangat,makan pun tak selera!asyik menangis je.Ini sebab kat sekolah semalam,terhantuk dengan kepala kawan.Waktu dalam surau nak solat tu tetiba je semua menjerit,saya terkejut terus bangun lepastu,terhantuk kepala kawan.

  Aduh sakitnya,rupa-rupanya labah-labah besar kat atas karpet tengah berjalan.Memang sakit kepala dibuatnya.Dah lama-lama tu takla sakit.Bila balik rumah,pun tak sakit.Lepastu ngantuk pegi lah tidur bawah ekon.

  Bangun tidur tu kepala terus sakit,ibu pula suruh buat air sambil adik tengah online.Sampai lah malam terus sakit,biasanya lepas mandi tak berapa sakit.Ini sakit lagi.Kalau tengok muka saya mesti ketawa sebab nampak tak bermaya.

  Malam tu,lepas makan adik saya nak pergi sekolah ikut abang saya naik motor.Tapi abang saya taknak bawa dua-dua orang,jadi dia suruh saya tak payah sekolah sebab dia nak naik motor pergi sekolah dengan abang.

  Dia kata best,angin kuat.Ibu kata kakak nak sekolah ke esok.Saya kata entahla...dia menyampuk tak payah kak,nanti tak payah gosok baju boleh bangun lambat.Aaaa..tak datang pergi tidur..sebelum tu dah makan panadol dah.Bangun pagi ini terus sihat.

Sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks sebab sudi baca entri misha.Dipersilakan komen :)